Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum Maska Strona Główna
->
Pytania
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pomoc
----------------
Ogłoszenia Informacyjne + HELP
Vault
----------------
Underground Raport
Nowe obiekty
Nawigacja
Album Zdjeciowy
Spotkania & Wypady
Zdjecia Archiwalne
Sprzety
Fejki
Opisy Umocnień
----------------
Werki & podziemia
Inne punkty
???
----------------
Pytania
Inne
----------------
OffTopic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rafau
Wysłany: Sob 18:24, 25 Lis 2006
Temat postu:
dobrze kombinowane...
ale od czego pod ziemią azymut wyznaczysz? hehehe
Bunkrowiec
Wysłany: Sob 15:04, 25 Lis 2006
Temat postu:
wiem jaki sposob ale nie powiem:D Kto smigal na azymut to wie
Rafau
Wysłany: Sob 14:35, 25 Lis 2006
Temat postu:
każdy, kto się zna odrobinkę na górnictwie to wie...ja się nie znam
cygi
Wysłany: Sob 12:56, 25 Lis 2006
Temat postu:
to chyba tylko niemcy wiedza:P
Rafau
Wysłany: Sob 12:47, 25 Lis 2006
Temat postu:
to nie jest wcale takie proste. Pod ziemią, kompas nie spełnia roli, nie ma punktów nawigacyjnych. Na zewnątrz mierząc kompasem robi się znaczny błąd nawigacyjny. Trzeba to robić w inny sposób...I tu zagadka, w jaki?
cygi
Wysłany: Czw 17:00, 23 Lis 2006
Temat postu:
kompas i lecieli z koksem:P
Rafau
Wysłany: Czw 10:29, 23 Lis 2006
Temat postu:
jestem pełen podziwu dla niemieckiej inżynierii z lat 30-tych. Teraz do dziś ludziska nie potrafią odtworzyć przebiegu korytarzy pod ziemią. Rysuje się mapy orientacyjne, ale kąta z jakim korytarz zakręca nikt nie jest w stanie obliczyć. Można astosować badanie elektrooporowe ale wymagałoby to wiele lat pracy. A oni bezproblemowo wybijali szyb i łączyli go z chodnikami...dobrzy byli
BlackEleriuM
Wysłany: Wto 19:26, 21 Lis 2006
Temat postu:
dlatego pytam - bo zdało mi sie to troche surrealne ;]
Rafau
Wysłany: Wto 18:13, 21 Lis 2006
Temat postu:
z tym pogłębianiem do dziś to żart był... bez wyciągania urobku na pewno się nie pogłębia!!!
BlackEleriuM
Wysłany: Wto 7:52, 21 Lis 2006
Temat postu:
czyli ten pierscien sie poglebbia samozynnie przez swoj ciezar do dziś?
Rafau
Wysłany: Wto 1:09, 21 Lis 2006
Temat postu:
no...Bunkrowiec... Poleciałeś;->
Zapomniałeś dodać, że najpierw przy drążeniu szybów wprowadzano stalowy pierścień(taki nóż), który pod własnym ciężarem zagłębiał się i wyciągano z niego ziemię wpuszczając jednocześnie prefabrykaty. UWAGA!!! TO BARDZO ZNACZĄCA INFORMACJA DLA ZŁOMKÓW!!!! PIERŚCIEŃ MIAŁ WAGĘ KILKUNASTU TON!!! i na stałe został w ziemi poniżej szybu. Pewnie zagłębia się jeszcze i niedługo system będzie dostępny z chin hehehe
cygi
Wysłany: Pon 23:26, 20 Lis 2006
Temat postu:
heh dzieki za info:]
Bunkrowiec
Wysłany: Pon 18:11, 20 Lis 2006
Temat postu:
napisze w skrocie bo nie chce mi sie cytowac ksiazek,a mianowicie,pierw kopali szyb,na dole szybu wylewali "podloge" pozniej przy uzyciu narzedzi gorniczych drazyli tunel,montowali szalunek i zalewali go betonem,cala to filozofia.zobaczcie sobie na przebite zamurowki,zauwazycie za nimi wlasnie deski szalunku.Jak jestescie odwazni i nie boicie sie poznawac ciekawych ludzi to przejdzcie sie do Boryszyna na palacyk,Anka badz Robert jak beda mieli chwile czasu to z pewnoscia wam dokladnie wytlumacza jak MRU zostalo zbudowane
BlackEleriuM
Wysłany: Pon 17:49, 20 Lis 2006
Temat postu:
o pzw to ja mam ksiazke - o tunelach jednak niema słowa
cygi
Wysłany: Pon 17:40, 20 Lis 2006
Temat postu:
tak tunele chociaz o PZW tez bym se z checia poczytal :]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
::
phore theme by Kisioł
.
Bearshare
Regulamin